lauantai 30. heinäkuuta 2011

Heritagea muuttoalessa!

Tänään Laura laittoi taas yhden tuotteen muuttoaleen. Nyt olisi Cascaden Heritagesta loput hyllyiltä löytyvät yksilöt muuttoon asti 8 euroa kipale, (normaalisti siis 11,90), ja värejä on vielä muutamia jäljellä. Tänne kaupalle neulomaan ja juttelemaan tullut Satu nappasi itselleen yhden violetin vyyhdin saman tien kun alennushinnat ilmestyivät hyllyyn. 

Violettia lukuunottamatta näitä värejä vielä löytyy

Lankoja on siis toki useampikin kappale kuin tuossa kuvassa (ainakin vielä), mutta kannattaa olla nopea. Lanka on ollut normaalihintaisenakin tosi suosittu, enkä kyllä ihmettele. Minusta Heritage on tosi miellyttävää neuloa, hirmuisen pehmoista ja se kulkee mukavasti puikoilla. Itse olen neulonut siitä pikkusiskolle tunikan, (joka on tosin siinä mielessä vielä vähän vaiheessa, että sen yläosa pitää pienentää), mutta en vielä yksiäkään sukkia. Tosin aion nekin kyllä tehdä! Heti kun kerkeän...

Noniin, vartti vielä työaikaa. Vielä ehtii hetken neuloa ja jatkaa Sadun kanssa pulisemista ennen kuin pitää mennä kotiin. Ei kun siis saa(?) mennä kotiin...


3 kommenttia:

Judiuni kirjoitti...

Kiitos nimeni oikeasta taivutuksesta! <3 Täällä niin moni kirjoittaa Satun, Satulle jne.

Raiku kirjoitti...

Mä aloinkin miettiä jälkeenpäin, että mitenkähän sinä haluat sitä taivutettavan. Koska ihmisillä tuntuu on ihan eri käsitykset siitä, kumpi on oikein. Tuo tuli mulla luonnostaan.

Judiuni kirjoitti...

Jokainen taivuttakoon nimensä miten lystää. Minä olen tottunut tähän d:llä taivuttamiseen. En koe, että Satulle olisi minulle osoitettu tai Satun minun omaisuuttani.